Onze service en spelregels

Algemeen Breng uw hond, kat, cavia en konijn op tijd. Het is vervelend als we u en uw huisdier moeten weigeren. We werken altijd volgens afspraak. Het is voor andere klanten erg vervelend als hun tijd wordt verschoven. Is de trimbehandeling voltooid, dan wordt u door ons opgebeld. Lukt het niet om uw viervoeter binnen een bepaalde tijd op te halen, dan geven wij als service tegen een geringe betaling een wandeling.

Was- en zelfservice Vanaf 2000 bieden wij de mogelijkheid aan om zelf te wassen in de was- en zelfservice. Als u thuis niet de ruimte heeft of u ziet alle haren en water niet zitten, dan kunt u bij ons terecht. Voor meer informatie, klik hier.

Loops Is uw hond loops, dan kan u gerust bij ons terecht. Wij zullen erop toezien dat uw hond geen last zal hebben van andere honden in onze salon.

Annulering Klanten die zonder overleg met ons, of korter dan 24 uur van tevoren, een afspraak met ons afzeggen of niet nakomen, moeten wij de helft van de prijs voor een trimbehandeling in rekening brengen. Bij herhaling brengen wij de desbetreffende klant de volledige behandeling in rekening. De trimsalon heeft het recht de opdracht te annuleren indien er – naar het oordeel van ons – sprake is van een onhygiënische situatie.

* Onze service en spelregels zijn gebaseerd op de algemene leveringsvoorwaarden, opgesteld door de Algemene Belangenvereniging voor het Hondentoiletteerbedrijf (ABHB). Meer hierover, leest u hier.